Stray Gods to projekt, który pomimo naprawdę niszowej tematyki ma szansę na znalezienie jakiegoś rozgłosu. David Gaider, pracownik BioWare pamiętający
Szukaj
Stray Gods to projekt, który pomimo naprawdę niszowej tematyki ma szansę na znalezienie jakiegoś rozgłosu. David Gaider, pracownik BioWare pamiętający
From Software jest deweloperem, który po wielu latach i masie gier w końcu zabłysnął. Japońskie studio potrafiło kuć żelazo póki
Delivery Inc. to dosyć mały tytuł, ale któremu można będzie dać szansę przy jakiejś wyprzedaży. Jeśli marzyliście o tym, by
Nintendo ma w swoim katalogu niewyobrażalną ilość cudownych marek. Niestety z jakiegoś powodu wiele z nich jest zaniedbana i popada
Horror jest gatunkiem, po który dość ochoczo sięgają polscy twórcy gier, ale nie zawsze kończy się to dla nich z
Od razu zaznaczę, że to jest moja najważniejsza premiera tego roku – na nic tak bardzo nie czekałem jak na
Final Fantasy jest chyba najbardziej rozpoznawalną marką JRPG na zachodzie. Cykl ten jest bliski fanom gatunku od dekad i wiele
Pamiętacie FEAR? Fantastyczna strzelanka z klimatem horroru, która zapisała się w historii gier komputerowych dzięki bullet-time’owi, świetnemu AI przeciwników i
Epoka PlayStation 2 to mój ulubiony okres w historii gier wideo. Wiele cudownych serii rozpoczęło (i niestety też zakończyło) swój
Rodzime studio Bloober Team, jest uważne, za jedną z najlepszych ekip deweloperskich na świecie specjalizujących się w grach grozy. Aż
Street Fighter jako seria ma już ponad 35 lat na karku. Przez te lata cykl zaliczył masę wzlotów i upadków,
Diablo to gra, do której zawsze będę miał olbrzymi sentyment. Spędziłem tyle czasu z wersją shareware, że myślałem, że to
Pierwsza połowa lat 90 to magiczny okres w historii gier wideo. Wtedy dochodziło do gigantycznych przełomów i ewolucji gatunków. Praktycznie
Journey wyprodukowane przez thatgamecompany i wydane mocą Sony w 2012 roku podbiło serca krytyków, zgarniając masę nagród pokroju BAFTA i
Czy znacie kogokolwiek, kto nie trzymał chociaż przez chwilę w ręku tego majestatycznego klocka z wypustkami? LEGO to marka gigantyczna
Masa średnich i słabych gier sprawia, że uniwersum Warhammer 40K nie jest zbyt poważnie traktowane przez większość graczy. Przyzwyczailiśmy się
Studio PlayDead w 2010 roku wypuściło na rynek platformówkę 2D, która swoim mrocznym klimatem, artystycznym stylem oraz ubogą narracją zdobyła
Nie zacznę tej recenzji typowo, gdyż nie będzie to typowa recenzja. Gdyby takową miała być, zostałaby opublikowana 2 maja, kiedy