Watch Dogs debiutował na konsoli Nintendo 18 listopada. Po produkcję Ubisoftu w tej edycji nie ustawiały się kolejki chętnych, ale jest zapewne wielu ciekawych tego, jak gra prezentuje się od strony wizualnej. Na poniższym porównaniu grafiki oraz płynności animacji edycji Watch Dog na Nintendo Wii U z edycjami na PS3 i PS4, wynik jest dość zaskakujący. Otóż grze bliżej do oprawy wizualnej z konsoli siódmej generacji, nie mówiąc już o spadkach animacji do poziomu 14 fps-ów.
Nintendo Wii U to dziwna konsola, ponieważ po debiucie PlayStation 4 i Xboxa One, znalazła się poniekąd w międzygeneracyjnym rozkroku. Czas w jakim debiutowała na rynku sprawił, że jest o wiele mocniejsza od konsol siódmej generacji, ale nie dorównuje parametrami konsolom ósmej generacji. I z tego właśnie powodu duże multipaltformowe produkcje, albo omijają konsole od Nintendo, albo wychodzą z opóźnieniem i rażą słabą optymalizacją. Ubisoft mógł oczywiście lepiej przygotować Watch Dogs na Wii U, ale najzwyczajniej w świecie mu sie to nie opłacało.