Seria World of Tanks jest już od dawna multiplatformowa. W produkcję Wargaming pogramy na komputerach PC, konsolach Xbox 360 i
Szukaj
Seria World of Tanks jest już od dawna multiplatformowa. W produkcję Wargaming pogramy na komputerach PC, konsolach Xbox 360 i
Ze świecą w ręku można szukać gier, które bezpośrednio tyczą się człowieka i jego problemów, bez otoczki fantastycznych zdarzeń, które
Koledzy przy wejściu leżą we krwi, bez znaku życia. W pomieszczeniu już nikogo nie ma. Na ścianach pełno śladów walki.
Czerpanie inspiracji z mitologii jest dość częstym zabiegiem wśród twórców gier, niestety nie wszystkie mity mają tak wielkie powodzenie jak
Już wiele lat mamy możliwość grania w produkcje od SCS Software tyczące się ciężarówek. Pamiętacie od czego to się wszystko zaczęło?
Construction Simulator 2014 odniósł całkiem spory sukces na Androida. Przyjemna, choć prosta grafika, licencjonowane maszyny i niezła dawka rozgrywki spowodowały,
W 2014 roku ogłoszono pracę nad Duke Nukem: Mass Destruction tworzone przez Interceptor Entertainment we współpracy z 3D Realms. Niestety
Gry strategiczne to jeden z najbardziej wciągających gatunków, jaki możemy spotkać w rozrywce gamingowej. Nie chodzi w nich o ślepe
Od premiery Amplitude na PlayStation 2 minęło już 13 lat. Po tak długiej przerwie doczekaliśmy się wreszcie nowej odsłony produkcji. Studio Harmonix przy
Na początku poprzedniego roku swoją premierę miał najnowszy tytuł od Arrowhead Game Studios. Miał być to tytuł z wyłącznością na
Do futurystycznych wyścigów BlazeRush podchodziłem sceptycznie. Jest to kolejny mały tytuł przeniesiony z PlayStation 3 i PC na konsolę PlayStation
Final Cut to zwieńczenie serii o niesamowitych przygodach Van Helsinga. Odpowiedzialne za wcześniejsze odsłony tego action-RPG, studio Neocore Games –
Już dawno żadna gra nie przynosiła mi aż tylu emocji, byłem nimi wręcz przepełniony grając w DGU. Niestety nie było
Czasy starożytne pozostawiły po sobie nie tylko ślady w postaci ruin i przedmiotów codziennego użytku, ale przede wszystkim inspirację dla
Już od samego początku twórcy Albino Lullaby starają się pokazać, że ich gra nie należy do grona typowych produkcji. Nieczęsto
Wydawało mi się, że Dispatcher nieprędko opuści strefę „wczesnego dostępu”. Opisywałem parę miesięcy temu zalążek tej produkcji i jasno stwierdziłem,
Wszyscy twórcy gier, którym udało się odnieść swoją produkcją sukces, stają w końcu przed trudną decyzją. Kontynuować udany projekt, czy
Muszę przyznać, że wiele obecnych tytułów dałoby się zrecenzować nawet w 2 czy 3 SMS-ach albo na małej ulotce. Jedną