
Polskie studio Tate Multimedia osiąga ostatnio dużo sukcesów – firma reaktywowała, przy aprobacie fanów, Kangurka Kao, stworzyła świetnego Steel Rats,
Szukaj

Polskie studio Tate Multimedia osiąga ostatnio dużo sukcesów – firma reaktywowała, przy aprobacie fanów, Kangurka Kao, stworzyła świetnego Steel Rats,

To nie jest łatwe zadanie recenzować The Last of Us Part 2 po premierze. Bo przecież wszystko zostało już napisane,

Gry oparte na filmowych (czy też w tym przypadku serialowych) licencjach nie mają łatwo, bo naznaczone są stygmą niskiej jakości.

Nie ocenia się książki po okładce, chyba każdy zna to powiedzenie. Idealnie sprawdzi się ono w przypadku Liberated – ambitnej

Mimimi Games skradło serca wielu graczy pamiętających takie hity jak seria Commandos, czy Desperados produkcją Shadow Tactics: Blades of Shogun.

Switch w żadnym razie nie jest najmocniejszą konsolą tej generacji przez co portowanie gier na tę platformę nierzadko wymaga mocnej

O „chińskich bajkach” można powiedzieć wiele. Ich fabuły, ilością upchanych w nich zwrotów akcji zawstydzą samego Szekspira, projekty postaci nierzadko

Saints Row: The Third pierwotnie pojawiło się na rynku w 2011 roku. Seria nie miała łatwego życia – od zawsze

Nie wiem czy to tylko złudzenie, ale wydaje mi się, że w ostatnim czasie klimaty cyberpunkowe znacznie zyskały na popularności.

Firaxis postanowiło zaskoczyć fanów serii XCOM i zapowiedział kolejną odsłonę blisko dwa tygodnie przed jej premierą. Co więcej, autorzy zażyczyli

Zaczynam się zastanawiać czy gry wyścigowe nie stały się przypadkiem zbyt przekombinowane. Olbrzymie otwarte światy pełne aktywności, znajdziek i pobocznych

Czasy liceum to dla mnie już dawno zamknięty rozdział, ale w grach, na szczęście, niekoniecznie. Czasem trzeba odpocząć od kolejnego

Każdy, kto miał kiedykolwiek okazję wziąć udział w przeprowadzce wie, że nie jest to najprzyjemniejszy proces. Transport mebli oraz reszty

Czy uda ci się przetrwać na mroźnych pustkowiach?

Wszyscy zgodzimy się raczej, że obecny rok nie należy do najbardziej przyjaznych ludziom. Nie mówię nawet o niemiłościwie nam panującej

Spoglądając na screeny z Iratus: Lord of the Dead ciężko ustrzec się odruchowych porównań do Darkest Dungeon. Produkcja od studia

Recenzując The Blind Prophet wspomniałem o tym, że po kilku głębszych zdarza się mi się wchodzić w dysputy na temat

Wojna to chaos. Łatwo jest o tym zapomnieć skoro większość z nas miała okazję doświadczyć jej wyłącznie grając w Call