Ubisoft, Microsoft i Traficar zachęcają do udziału w akcji walki ze smogiem

The Division 2
The Division 2

Możesz być dobrym człowiekiem, ale to czas pokaże czy jesteś bohaterem – takie hasło zamyka jeden ze zwiastunów gry The Division 2. To gra przedstawiająca obraz Waszyngtonu po wybuchu pandemii – rozprzestrzeniający się wirus sprawił, że piękne miasta zmieniły się w postapokaliptyczny krajobraz. W dobie poważnych problemów ze smogiem i zanieczyszczeniem środowiska, fabuła gry nie wydaje się już być oderwana od rzeczywistości. By zwrócić uwagę na problem zanieczyszczenia środowiska Ubisoft wraz z partnerami zachęca do wstąpienia w szeregi The Division 2. Dzięki współpracy z Traficar, największą w Polsce firmą wynajmującą auta na minuty i Microsoftem, jednym z czołowych producentów konsol, zorganizowano konkurs, który ma zaktywizować graczy do dbania o środowisko.

Jednym ze sposobów na redukcję dwutlenku węgla w powietrzu jest zmniejszenie ilości aut w miastach. Warto korzystać z publicznego transportu lub takich rozwiązań jakie oferuje Traficar. Na ulicach sześciu dużych aglomeracji w Polsce (Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Poznania i Trójmiasta) pojawiły się specjalnie oznakowane auta The Division 2. Każdy, kto zbierze zespół od 3 do 5 agentów, odbędzie wspólny, grupowy przejazd, a następnie udostępni na swoich kanałach w mediach społecznościowych zdjęcie z takiej podróży, otrzyma nagrodę gwarantowaną dla siebie i swoich agentów – maski antysmogowe.

The Division 2 Akcja Walki Ze Smogiem
The Division 2 Akcja Walki Ze Smogiem

Drużyny, które wykonają pierwsze zadanie mogą stanąć do walki o jeszcze cenniejsze nagrody. Tym razem muszą zrobić coś dobrego dla swojego miasta. Może to być zarówno zasianie trawy na wydeptanej osiedlowej ścieżce, jak i odpowiednia segregacja śmieci. Tutaj agenci mogą wykazać się kreatywnością – liczy się pomysł i wykonanie. Dowodem z misji ma być zdjęcie zamieszczone na swoim profilu Facebook lub Instagram. Najlepsze drużyny zostaną nagrodzone:

  • Najlepszy zespół – konsole Xbox One / karty Xbox Live / limitowane edycje gry
  • II miejsce – dwa wyróżnione zespoły – karty Xbox Live i gry
  • III miejsce – trzy wyróżnione zespoły – gry

15 marca, czyli w dzień premiery Tom Clancy’s The Division 2, kapituła wyłoni najlepsze, najbardziej kreatywne zespoły. Zwycięska drużyna dowie się o swojej wygranej podczas porannej audycji radia Newonce. Szczegóły akcji i regulamin konkursu dostępne są na oficjalnym profilu Facebook gry Tom Clancy’s The Division oraz stronie poświęconej akcji.