Poznaliśmy wszystkie trofea jakie można zdobyć w grze Syberia 3. Jeśli zaliczacie się więc do tych graczy, którzy przed zakupem lub uruchomieniem nowego tytułu, lubią sprawdzić zestaw trofeów, to jesteście w dobrym miejscu.
Syberia 3 trofea i platyna
![]() | Utytułowany łowcy przygód Odblokuj wszystkie trofea w grze „Syberia 3”. | ![]() |
![]() | Wakacje się skończyły Znajdujesz się w dziwnej sytuacji… | ![]() |
![]() | Poszanowanie zasad Udało ci się opuścić szpitalny oddział psychiatryczny. | ![]() |
![]() | Nie ma czasu do stracenia! Udało ci się opuścić szpital i uratować plemię przed wielkim niebezpieczeństwem. | ![]() |
![]() | Zamek Wbrew pościgowi i czerwonej taśmie, udało ci się dotrzeć do Valsemboru. | ![]() |
![]() | Rodzina steinerów Zarówno ty, jak i Jukole możecie liczyć na nowych sprzymierzeńców w Valsemborze. | ![]() |
![]() | Mechaniczne przebudzenie Dzięki twoim wysiłkom mechaniczny majstersztyk znów działa. | ![]() |
![]() | Dwadzieścia tysięcy mil… Nurkujesz dla dobra wędrówki. | ![]() |
![]() | Pułkowniku, czy pan mnie słyszy? Pokazujesz żołnierzom, że spryt jest zawsze lepszy od siły. | ![]() |
![]() | Wielkie pożegnanie Dzięki tobie Jukole mogą wznowić wędrówkę. | ![]() |
![]() | Potrzebujesz większego statku Dzielny marynarz, walcząc o odzyskanie dobrego imienia, ratuje cię przed spotkaniem z legendarnym agresorem. | ![]() |
![]() | XZ2000… 2.0 Twój przyjaciel zyskał nowe życie. | ![]() |
![]() | Wspólnota strusi Dzięki sojuszowi z plemieniem i automatami możesz przenosić góry… albo przesunąć prom… | ![]() |
![]() | Ja to ktoś inny Przyznaj, tego się nie spodziewałaś? | ![]() |
![]() | Duchy gdzie jesteście? Duchy dały ci swe błogosławieństwo i zafundowały niezłą przygodę. | ![]() |
![]() | Liczy się podróż Dzięki tobie Jukole są bezpieczni, ale twoja przyszłość pozostaje niepewna… | ![]() |
![]() | Lot nad kukułczym gniazdem Poddaj się badaniu. | ![]() |
![]() | Zbrodnia i kara Za pierwszym razem udaje ci się przekonać zagubioną duszę, by odkupiła swe winy, pomagając tobie. | ![]() |
![]() | Lobbing Wykorzystaj swe dawne umiejętności, by przekonać burmistrza. | ![]() |
![]() | Jestem legendą Postaraj się przekonać ocalałą, by ci pomogła. | ![]() |
![]() | Tragedia w Valsemborze Posłuchaj jak dwóch mieszkańców opowiada lokalną legendę. | ![]() |
![]() | Valsemborgate Poznaj mroczną przeszłość regionu Valsembor. | ![]() |
![]() | Kasandra Udowodnij personelowi szpitala, że masz rację. | ![]() |
![]() | Podrygi Zyskaj wdzięczność starego przyjaciela, pomagając mu, zanim o to poprosi. | ![]() |
![]() | Wszystkie chwyty dozwolone Udało ci się uruchomić przedziwny mechanizm wędrówki, mimo że nikt cię o to nie prosił. | ![]() |
![]() | Koszmar scenarzysty Wykonaj 10 dowolnie wybranych czynności, które mogą wpłynąć na twoje postępy w grze. | ![]() |
![]() | Niezdara Spraw, by ta sama postać omówiła ci trzy razy. | ![]() |
![]() | Odrobina czułości na co dzień Trzy razy powiedz jednemu z towarzyszy podróży, jak bardzo jego/ją lubisz. | ![]() |
![]() | Pójdź na łatwiznę… Znajdź 15 cech szczególnych przedmiotów, będących częścią zebranego przez ciebie ekwipunku. | ![]() |
![]() | Czas zebrać myśli Zastanów się, zanim coś powiesz. | ![]() |
![]() | Martyngał Wykorzystaj swoje odkrycia jako niepodważalne argumenty w dyskusji. | ![]() |
![]() | Przyjaciele do grobowej deski Zaprzyjaźnij się z dwójką najstarszych stażem pacjentów. | ![]() |
![]() | Odwracanie kota ogonem Przyznaj, że to lubisz. | ![]() |
![]() | Odwagi, kiedy czas ku temu! Zyskaj wsparcie burmistrza. | ![]() |
![]() | Myśl wielowymiarowo Udało ci się zachować spójność tradycji twych sprzymierzeńców. | ![]() |
![]() | Ironia losu Przyznaj, że nęciło cię to od chwili opuszczenia Valadilène… | ![]() |
![]() | Dobra rada Spróbuj rozwiązać zagadkę za pierwszym podejściem. | ![]() |
![]() | Urodzony ślusarz Rozwiązując zagadkę, spróbuj dorobić idealny klucz za pierwszym razem. | ![]() |
![]() | Lodołamacz Rozwiązując zagadkę, spróbuj uruchomić właściwy mechanizm za pierwszym razem, tak by nie gasić silników. | ![]() |
![]() | Poszukiwacze zaginionej świątyni Podczas rozwiązywania zagadki otwórz wrota świątyni, wykonując mniej niż 20 ruchów. | ![]() |
![]() | Znaki dymne Rozwiązując zagadkę, użyj przedziwnej maszyny nie gasząc przy tym ognia, który udało ci się zapalić. | ![]() |