Poznaliśmy wszystkie trofea jakie można zdobyć w grze Syberia 3. Jeśli zaliczacie się więc do tych graczy, którzy przed zakupem lub uruchomieniem nowego tytułu, lubią sprawdzić zestaw trofeów, to jesteście w dobrym miejscu.
Syberia 3 trofea i platyna
Utytułowany łowcy przygód Odblokuj wszystkie trofea w grze „Syberia 3”. | ||
Wakacje się skończyły Znajdujesz się w dziwnej sytuacji… | ||
Poszanowanie zasad Udało ci się opuścić szpitalny oddział psychiatryczny. | ||
Nie ma czasu do stracenia! Udało ci się opuścić szpital i uratować plemię przed wielkim niebezpieczeństwem. | ||
Zamek Wbrew pościgowi i czerwonej taśmie, udało ci się dotrzeć do Valsemboru. | ||
Rodzina steinerów Zarówno ty, jak i Jukole możecie liczyć na nowych sprzymierzeńców w Valsemborze. | ||
Mechaniczne przebudzenie Dzięki twoim wysiłkom mechaniczny majstersztyk znów działa. | ||
Dwadzieścia tysięcy mil… Nurkujesz dla dobra wędrówki. | ||
Pułkowniku, czy pan mnie słyszy? Pokazujesz żołnierzom, że spryt jest zawsze lepszy od siły. | ||
Wielkie pożegnanie Dzięki tobie Jukole mogą wznowić wędrówkę. | ||
Potrzebujesz większego statku Dzielny marynarz, walcząc o odzyskanie dobrego imienia, ratuje cię przed spotkaniem z legendarnym agresorem. | ||
XZ2000… 2.0 Twój przyjaciel zyskał nowe życie. | ||
Wspólnota strusi Dzięki sojuszowi z plemieniem i automatami możesz przenosić góry… albo przesunąć prom… | ||
Ja to ktoś inny Przyznaj, tego się nie spodziewałaś? | ||
Duchy gdzie jesteście? Duchy dały ci swe błogosławieństwo i zafundowały niezłą przygodę. | ||
Liczy się podróż Dzięki tobie Jukole są bezpieczni, ale twoja przyszłość pozostaje niepewna… | ||
Lot nad kukułczym gniazdem Poddaj się badaniu. | ||
Zbrodnia i kara Za pierwszym razem udaje ci się przekonać zagubioną duszę, by odkupiła swe winy, pomagając tobie. | ||
Lobbing Wykorzystaj swe dawne umiejętności, by przekonać burmistrza. | ||
Jestem legendą Postaraj się przekonać ocalałą, by ci pomogła. | ||
Tragedia w Valsemborze Posłuchaj jak dwóch mieszkańców opowiada lokalną legendę. | ||
Valsemborgate Poznaj mroczną przeszłość regionu Valsembor. | ||
Kasandra Udowodnij personelowi szpitala, że masz rację. | ||
Podrygi Zyskaj wdzięczność starego przyjaciela, pomagając mu, zanim o to poprosi. | ||
Wszystkie chwyty dozwolone Udało ci się uruchomić przedziwny mechanizm wędrówki, mimo że nikt cię o to nie prosił. | ||
Koszmar scenarzysty Wykonaj 10 dowolnie wybranych czynności, które mogą wpłynąć na twoje postępy w grze. | ||
Niezdara Spraw, by ta sama postać omówiła ci trzy razy. | ||
Odrobina czułości na co dzień Trzy razy powiedz jednemu z towarzyszy podróży, jak bardzo jego/ją lubisz. | ||
Pójdź na łatwiznę… Znajdź 15 cech szczególnych przedmiotów, będących częścią zebranego przez ciebie ekwipunku. | ||
Czas zebrać myśli Zastanów się, zanim coś powiesz. | ||
Martyngał Wykorzystaj swoje odkrycia jako niepodważalne argumenty w dyskusji. | ||
Przyjaciele do grobowej deski Zaprzyjaźnij się z dwójką najstarszych stażem pacjentów. | ||
Odwracanie kota ogonem Przyznaj, że to lubisz. | ||
Odwagi, kiedy czas ku temu! Zyskaj wsparcie burmistrza. | ||
Myśl wielowymiarowo Udało ci się zachować spójność tradycji twych sprzymierzeńców. | ||
Ironia losu Przyznaj, że nęciło cię to od chwili opuszczenia Valadilène… | ||
Dobra rada Spróbuj rozwiązać zagadkę za pierwszym podejściem. | ||
Urodzony ślusarz Rozwiązując zagadkę, spróbuj dorobić idealny klucz za pierwszym razem. | ||
Lodołamacz Rozwiązując zagadkę, spróbuj uruchomić właściwy mechanizm za pierwszym razem, tak by nie gasić silników. | ||
Poszukiwacze zaginionej świątyni Podczas rozwiązywania zagadki otwórz wrota świątyni, wykonując mniej niż 20 ruchów. | ||
Znaki dymne Rozwiązując zagadkę, użyj przedziwnej maszyny nie gasząc przy tym ognia, który udało ci się zapalić. |