W sieci ukazał się nowy teaser trailer SEVEN: The Days Long Gone, który demonstruje złodziejskie zdolności głównego bohatera.
SEVEN: The Days Long Gone jest jedną z najważniejszych polskich premier tego roku – co do tego nikt w redakcji nie ma wątpliwości. Widowiskowy parkour, ciche zabójstwa, otwarta walka i ucieczka z miejsca zbrodni – krótki filmik pokazuje możliwości jakie oferuje gra. Szybkość, zwinność, umiejętność bezszelestnego poruszania się i błyskawicznego eliminowania przeciwników. To m. in. te cechy czynią z mistrza złodziei, głównego bohatera gry, człowieka zdolnego odmienić świat SEVEN.
Na zaprezentowanym teaserze możemy zobaczyć głównego bohatera, złodzieja Teriela, który przekrada się przez posterunek. Wiele takich punktów kontrolnych rozstawionych jest na wyspie Peh, będącej jednocześnie swoistą kolonią karną. Bezpieczne przejście przez posterunki wymaga posiadania specjalnych wiz, które regulują ruch więźniów na wyspie. Ponadto Technomagowie używają punktów kontrolnych jako stacji transferowych dla swoich ładunków.
Teaser trailer SEVEN: The Days Long Gone
Wolność decydowania o tym, jak osiągnąć cel to coś, na czym się koncentrujemy podczas tworzenia gry – powiedział Jakub Rokosz, założyciel studia Fool’s Theory i Szef Projektu w IMGN.PRO.
W teaserze, który dziś opublikowaliśmy gracze mogą zobaczyć, jak unikać strażników, jak ich unieszkodliwiać oraz przeprowadzić atak z zaskoczenia. Ale jeśli taki skradankowy tryb rozgrywki komuś nie odpowiada i zamiast tego woli urządzić przeciwnikom krwawą łaźnię, to nic nie będzie mu stało na przeszkodzie. Dużą wagę przykładamy do tego, żeby niemal każda lokacja oferowała kilka sposobów dojścia do celu. Dzięki temu jedno i to samo zadanie będzie można ukończyć w trybie skradankowym lub wdając się w otwartą walkę. Sercem eRPGów jest odgrywanie pewnej roli, a my nie chcemy z góry narzucać graczom, jaki powinien być mistrz złodziejskiego fachu w ich wykonaniu. Chcemy, żeby sami mogli o tym zadecydować i żeby system projektowania zadań w grze im w tym pomagał, a nie przeszkadzał – dodał Rokosz.
SEVEN: The Days Long Gone ukaże się na komputery osobiste jeszcze w tym roku. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4.
Karta SEVEN na Steamie – tutaj.