Hellblade: Senua’s Sacrifice zadebiutowało niedawno na konsoli Xbox One. Przed tą premierą gra wyszła na PlayStation 4 i komputery osobiste z systemem Windows w zeszłym roku. Produkcja była robiona głównie pod konsolę, chociaż wersja na PC wypadła świetnie i została przyjęta bardzo dobrze, czym deweloper był bardzo zaskoczony.
Rozmawiając z PC Gamer w Rezzed, główny dyrektor kreatywny Tameem Antoniades stwierdził, że sprzedaż Hellblade: Senua’s Sacrifice jest podobna w przypadku wersji na PlayStation 4 i PC. Dzięki temu zespół będzie w przyszłości bardziej skupiać się na wydawaniu swoich produkcji na komputery.
Antoniades był również bardzo zdziwiony, że tak wiele graczy zdecydowało się grać w Hellblade’a sterując myszką i klawiaturą.
Hellblade: Senua’s Sacrifice miało swoją premierę 8 sierpnia 2017 roku na konsolę PlayStation 4 i PC, a 11 kwietnia tego roku na Xbox One.