Jak podaje serwis Graczpospolita.pl, gra Get Even wyprodukowana przez rodzime studio The Farm 51, sprzedała się w liczbie zaledwie 100 tys. kopii. Jest to wynik bardzo słaby jak na tytuł multiplatformowy wydany przez dużego zagranicznego wydawcę, firmę Bandai Namco.
Get Even zadebiutowało pod koniec lipca zeszłego roku i spotkało się z ciepłym przyjęciem ze strony dziennikarzy. Gra chwalona była za oryginalny koncept i sposób prowadzenia narracji, trochę mniej spodobały się recenzentom elementy FPS. W serwisie Metacritic średnia ocena gry gliwickiego studia w wersji na PlayStation 4 wynosi 7.1 spośród 36 recenzji, a w wersji na PC 7.5 z 31 ocen. Jest to całkiem niezły wynik, a biorąc pod uwagę, że gracze ocenili Get Even jeszcze lepiej (User Score – 7.8), wynik sprzedaży gry po niemal roku od premiery, może szokować.
Należy więc zadać pytanie, w czym leży problem komercyjnej porażki Get Even? Wydaje się, że całej sytuacji winne jest głównie Bandai Namco, które pokpiło sprawę z promocją gry, pomimo że w lipcu, polska gra nie miała praktycznie konkurencji i droga do kieszeni graczy wydawać by się mogła banalnie prosta. Zabrakło również obniżenia ceny gry tuż po niezbyt udanych pierwszych tygodniach na rynku.
Szkoda, bo Get Even to produkcja, dla której planem minimum powinien być milion sprzedanych egzemplarzy.