Dwie na trzy sprzedane kopie Need for Speed trafiają do rąk posiadaczy PS4

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę

To właściciele konsoli Sony najchętniej sięgają po najnowszą odsłonę wyścigów Need for Speed. 67% sprzedanych kopii gry jest przeznaczonych na PS4, a zaledwie 33% na Xbox One. W statystykach tych uwzględniono tylko sprzedaż kopii fizycznych.

Inna wielka premiera ubiegłego tygodnia  – Call of Duty: Black Ops 3 również lepiej sprzedają się na PlayStation 4, ale różnica nie jest aż tak znacząca. Na PS4 było 48% wszystkich sprzedanych kopii, a na Xbox One 43%.

Dodaj komentarz

avatar

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów