W nowym podcascie Bungie, twórcy Destiny 2 po raz kolejny rozmawiali na temat opinii i krytyki ze strony społeczności gry. Eric Osborne pełniący rolę dyrektora marketingu stwierdził, że hardcorowi gracze są zaniedbywani i powinni mieć więcej powodów do regularnego grania. Bungie, jak zapewnia ma dotrzymać swoich obietnic. Szkoda jednak, że tak samo jak w przypadku jedynki nie zrobili bardziej przemyślanego produktu od premiery gry.
Pracownicy studia stwierdzali także, że będą bardziej otwarcie komunikować się ze społecznością graczy. Luke Smith, Mark Noseworthy i Eric Osborne wyjaśniają, że Bungie dzieli graczy na trzy kategorie:
- turystów, którzy po przejściu kampanii porzucają dalszą grę,
- ci którzy osiągają najwyższy poziom, spędzają z grą około 100 godzin i odchodzą ze świata Destiny,
- hobbiści, którzy Destiny uważają za część stylu swojego życia i traktują rozgrywkę jako hobby.
Właśnie dla trzeciego typu graczy, gra ma się zmienić w przyszłości i zaoferować więcej rozgrywki (obecnie około miesiąc intensywnego grania potrzebny jest na przejście wszystkich aktywności dostępnych w świecie gry).
Wszystkie podcasty Bungie znajdziecie tutaj.
Destiny 2 zadebiutowało na konsolach PlayStation 4 i Xbox One 6 września tego roku. Pierwsze rozszerzenie zatytułowane Klątwa Ozyrysa, będzie dostępne od 5 grudnia.