Gra Call of Duty: Mobile, która została wydana 25 grudnia w chińskim App Store, zarobiła do końca roku 14 milionów dolarów. Taka kwota w zaledwie tydzień, robi wrażenia.
Według danych ogłoszonych przez firmę analityczną Sensor Tower, mobilne Call of Duty nie było w tym okresie najbardziej dochodową grą w Państwie Środka. Gra Tencent zajęła dopiero czwarte miejsce ulegając takim gigantom jak Honor of Kings (64 miliony dolarów), PUBG Mobile (24 miliony dolarów) oraz Fantasy Westward Journey (23 miliony dolarów).
Globalne dochody Call of Duty: Mobile osiągnęły już prawie 644 miliony dolarów, a łączna liczba pobrań przekroczyła 300 milionów. Najwięcej gra zarobiła dzięki graczom ze Stanów Zjednoczonych (287 milionów). Nie oszczędzają na mikropłatnościach także w Japonii oraz w Niemczech.
Call of Duty: Mobile zadebiutowało w 2019 roku i z miejsca stało się hitem. Tytuł może się pochwalić jednym z najlepszych startów w historii gier mobilnych.