Do programu Kinguin Indie Valley dołączyło kolejne polskie studio – The Farm 51. Firma właśnie świętuje udany debiut sieciowego shootera World War 3 w Early Access i z okazji Bożego Narodzenia oferuje go 20% taniej, wszystkim użytkownikom Kinguina.
The Farm 51 to studio znane z pionierskiej implementacji skaningu laserowego i fotogrametrii w grach wideo. Technologia ta pozwala przenosić detale z prawdziwego świata na tekstury modeli 3D z fotograficzną dokładnością. Rezultatem jest fotorealistyczna grafika – którą mogliśmy podziwiać w takich grach The Farm 51 jak Get Even i Chernobyl VR.
Dawid Biegun, PR Manager z The Farm 51 tak komentuje dołączenie firmy do Indie Valley:
Jest nam niezmiernie miło, że World War 3 najnowszy tytuł naszego studia, dołączył do obszernego katalogu Indie Valley. Już na samym początku chcemy zaoferować graczom niższą cenę z związku z promocją świąteczną, dzięki której wiele osób będzie mogło dołączyć do wirtualnych bitew trzeciej wojny światowej. Nie możemy się doczekać opinii i pomysłów wszystkich nowych graczy, z którymi wspólnie tworzyć będziemy WW3 w nadchodzących miesiącach! Do zobaczenia na froncie!
Kinguin Indie Valley to platforma e-commerce stworzona z myślą o twórcach i miłośnikach gier niezależnych. Dołączając do niej, deweloperzy bezpośrednio oferują swoje tytuły i samodzielnie kształtują ceny. Sprzedaż jest obsługiwana przez Kinguin – wiodący rynek gier cyfrowych, odwiedzany przez ponad 7 mln użytkowników. Kinguin zapewnia partnerom Indie Valley również pełne wsparcie zespołu marketingu i PR.
Dominik Głowacki, Head of Kinguin Indie Valley, nie kryje radości z poszerzenia portfolio inicjatywy, o tak dużego gracza:
Fotorealistyczne realizacje The Farm 51, a w szczególności przeniesienie Warszawy do wymiaru wirtualnego w World War 3 urzekło mnie już na targach Poznań Games Arena 2018. Dla fanów shooterów tytuł ten jest doskonałą alternatywą dla takich hitów, jak Battlefield czy Call of Duty. Cieszę się, że The Farm 51 udało się pokryć koszty produkcyjne już w dwa dni po premierze, i że tuż przed zakończeniem roku World War 3 staje się najpopularniejszą grą w całym portfolio Indie Valley.