Bijatyka Dragon Ball FghterZ spod dłuta Arc System Works, okazał się sporym sukcesem, a Bandai Namco ma się z czego cieszyć. Do tej pory najnowsza odsłona przygód Wojowników Z znalazła 3,5 miliona nabywców na całym świecie. Na sukces składa się sprzedaż gry w formie fizycznej i cyfrowej na każdą z platform docelowych.
W lutym tego roku Bandai Namco ogłosiło, że FighterZ znalazło się w domach 2 milionów konsumentów. Ponadto gra pobiła rekord wyświetleń na Twitchu podczas turnieju EVO 2018.
Wsparcie dla gry od momentu jej rynkowego debiutu nie maleją, czego dowodem są darmowe aktualizacje i nowe postaci wchodzące w skład płatnych dodatków. Ostatnio Bandai Namco wydało Androida 17 z Turnieju Mocy jako nową postać oraz nową arenę walk.
Android 17 jest obecnie ostatnią z nowych postaci, ale biorąc pod uwagę świetne wyniki sprzedaży, możemy się spodziewać kolejnych.