Gliwickie studio The Farm 51 poinformowało o wielkim sukcesie sprzedażowym World War 3. Sieciowa strzelanka w ciągu 48 godzin od debiutu w fazie Early Access na platformie Steam, przekroczyła barierę 100 tys. sprzedanych kopii. Twórcy nie kryją radość z wyniku i obiecują, że tylko motywuje on ich do dalszej pracy.
Jednocześnie dewelopery przeprosił społeczność gry za problemy z serwerami, jakie miały miejsce zaraz po premierze wczesnego dostępu:
Również w tym miejscu chcielibyśmy przeprosić wszystkich graczy, którzy doświadczyli problemów z połączeniami sieciowymi w ciągu pierwszych kilku dni. Od premiery, nasz zespół programistów pracował przez całą dobę, aby rozwiązać problemy, które się pojawiły. Jesteśmy wdzięczni za odpowiedź fanów na World War 3 i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszej społeczności we wszystkich naszych kanałach społecznościowych.