Soul Calibur VI pokazuje, że najlepszym miejscem do grania w bijatyki wydawane przez Bandai Namco jest zdecydowanie PlayStation 4. 80% wyniku sprzedażowego gry stanowią zakupy na konsolę Sony.
Jednak ogólny wynik sprzedażowy jest zdecydowanie gorszy w porównaniu do Soul Calibur V wydanego w 2012 roku.
Chart Track nie zbiera danych z PlayStation Store, ale podobno najwięcej egzemplarzy gry rozeszło się w dystrybucji cyfrowej. Biorąc pod uwagę długą żywotność produkcji, nie powinniśmy się tym w ogóle dziwić. W przypadku cyfrowych zakupów w PlayStation Store, tylko Bandai Namco będzie znało wyniki sprzedaży.
Starlink: Battle for Atlas nie ma się najlepiej na konsoli niebieskich, ponieważ sprzedano tylko 10% nakładu w przypadku wydania fizycznego. 80% sprzedaży stanowi kopia na Nintendo Switch, a ekskluzywny dodatek w osobie Star Fox’a tylko w tym pomógł.
Najnowsza produkcja Ubisoftu nie poradziła sobie najlepiej w Wielkiej Brytanii, bo podczas debiutu zajęła 14 miejsce w rankingu fizycznej sprzedaży. Być może sytuacja poprawi się podczas świąt, ale ciężko to stwierdzić w tej chwili.