Dobiegła końca kickstarterowa kampania, podczas której studio KING Art Games zbierało fundusze na ukończenie i wzbogacenie o dodatkowe opcje gry Iron Harvest. Zbiórka okazała się olbrzymim sukcesem, gdyż twórcy zebrali ponad 1,5 mln dolarów, gdy zakładany plan minimum wynosił 450 tys. W ten sposób pokonano wszystkie progi finansowe, dzięki czemu gra zostanie wzbogacona o wiele dodatkowych elementów, jak tryby sieciowe skirmish i multiplayer PvP, Nowa Gra Plus oraz możliwość przechodzenia kampanii w kooperacji. Deweloperzy opracują także dodatkowe cutscenki, które z pewnością uatrakcyjnią rozgrywkę.
Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. W grze nowoczesna technologia wkomponowana została w wyjątkową scenerię początku XX wieku. Premiera gry planowana jest na 2019 roku w edycji na PC i konsole PlayStation 4 i Xbox One.