Connect with us

Cześć, wpisz czego szukasz.

PS4

Według badania 35% graczy korzysta z płatnych abonamentów

Xbox Game Pass Playstation Plus
Xbox Game Pass Playstation Plus

Firma konsultingowa Simon-Kucher & Partners przeprowadziła ankietę wśród 13 tys. aktywnych graczy z 17 krajów. Celem badania było określenie, jak dużą część rynku zajmują subskrypcje na gry, jak Xbox Game Pass czy PlayStation Plus.

Z sondażu wynikło, że 35% graczy na całym świecie posiada aktywny abonament. Jednocześnie tylko 20% graczy w USA płaci za niego regularnie, podczas gdy w Indiach i Indonezji jest ich ponad dwukrotnie więcej.

Ponadto 80% ankietowanych graczy albo ma już abonament na kilka usług (9%), albo w przyszłości zamierza wykupić kolejny (71%).

Największym powodem, dla którego gracze subskrybują konkretną usługę jest jakość gier w jej ofercie. Kolejnym powodami są: cena, liczba gier oraz różnorodność oferty. Priorytet tych czynników jest uzależniony od tego, ile godzin w tygodniu ankietowany poświęca na gry.

Wśród osób, które zrezygnowały z jakiejś ofert,  głównym czynnikiem tej decyzji była cena. Kolejnym powodem jest chęć posiadania gier, a nie wykupywania do nich dostępu.

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zobacz także...

RECENZJE GIER

Trudno nie zauważyć, że uniwersum wykreowane na podstawie prac Jakuba Różalskiego jest świetną bazą pod gry wideo. Z jednej strony mamy dobrze wszystkim znane...

PUBLICYSTYKA

Co poszło nie tak? W 2020 roku mieliśmy mieć już nie tylko latające samochody i deskorolki, ale także liczne cybernetyczne wszczepy oraz wymienne części...

RECENZJE GIER

Kingdoms of Amalur: Reckoning to jedna z tych gier, które pomimo niesamowicie przychylnych recenzji i zdobycia serc graczy, nie zdołała niestety odnieść komercyjnego sukcesu....

XSX

Potwierdziły się krążące od jakieś czasu w sieci plotki o Xbox Series S – słabszej i tańszej wersji Xbox Series X. Co prawda Microsftowi...

Advertisement