RiME jest jedną z tych produkcji, które po pierwszej prezentacji określa się mianem – artystycznej, interesującej, ciekawej, oryginalnej. Jednak zachwytom
Szukaj
RiME jest jedną z tych produkcji, które po pierwszej prezentacji określa się mianem – artystycznej, interesującej, ciekawej, oryginalnej. Jednak zachwytom
Jak będzie wyglądał świat za kilkanaście czy kilkaset lat? Tego nie jest w stanie przewidzieć nikt, łącznie z naszym najsłynniejszym
Podstawka gry Beholder miała światową premierę pół roku temu, a w Polsce tytuł zadebiutował w wersji fizycznej przed miesiącem. Produkcja przenosi
A gdyby tak to wszystko rzucić i… zagrać w platformówkę? Zdarzają wam się dni, podczas których zamiast wgłębiać się w
Wyobraźcie sobie, że na jednej imprezie zorganizowanej przez niemieckie studio Keen Games, spotykają się LEGO Worlds, Minecraft i DragonQuest Builders.
Na głęboką wodę skoczyło polskie studio Telepaths Tree ze swoim debiutanckim projektem Inner Chains. Połączenie soczystego FPS-a z grami przygodowymi
Spadek. Jakkolwiek brutalnie, bezdusznie i niepoprawnie to brzmi, dla niektórych jest to przyjemny aspekt towarzyszący śmierci. Nie oszukujmy się, tak
Żyjemy w mrocznych czasach. Wszystko jest w porządku do momentu, gdy zatrzymamy się na chwilkę i zdamy sobie sprawę z
Czasami raz, czasami kilka razy w roku, w gąszczu gier platformowych trafia się perełka o nieprzeciętnych walorach artystycznych – takie
Gravity Rush 2 rozpoczyna się po wciągnięciu naszej drużyny w grawitacyjną burzę. Kat wraz z Syd’em, budząc się na górniczym
Gry sportowe w wersji arcade były swego czasu na topie. Zakręcone wersje gier o koszykówce, futbolu amerykańskim, piłce nożnej czy
Byliście kiedyś w sytuacji, w której budzicie się w nieznajomym wam miejscu, nic nie pamiętacie i nie wiecie, co się
O tym, że tematyką gier niezależnych może być dosłownie wszystko, przekonaliśmy się już niejednokrotnie. Przy ilości obecnie wychodzących na Steamie
Poczuj się jak w 1996 roku, mówili. Ten shooter wyrzuci cię z butów, mówili. Będzie fajnie, mówili. No właśnie –
Gdy w 1999 roku norweskie studio FunCom wydało grę The Longest Journey, pewnie niewielu sądziło, że podróż ta będzie trwała
Dawn of War III było reklamowane przez twórców, studio Relic, jako połączenie najlepszych cech dwóch poprzednich odsłon. Zarówno pierwsza jak
Historia o dziwacznym domu, rodzinnej klątwie
Gravity Rush to dla mnie naprawdę ciekawy przypadek. Gdy grałem w niego chwilę po premierze Vity, nie byłem zbytnio tym