Wszyscy fani pirackich przygód muszą uzbroić się w cierpliwość. Firma Ubisoft poinformowała, że ich gra, Skull and Bones, nie zadebiutuje w podanym pierwotnie terminie. Przypomnijmy, że według zapowiedzi, tytuł ten miał trafić na rynek jesienią tego roku. Według najnowszych informacji, dzieło Ubisoftu ma wypłynąć na głębokie wody dopiero w przyszłym roku podatkowym, który rozpoczyna się 1 kwietnia 2019 roku.
Oznacza to, że Skull and Bones, za które odpowiedzialne jest wewnętrzne studio Ubisoft Sinagpur, zadebiutuje najwcześniej w drugim kwartale 2019 roku. Twórcy mają więc sporo czasu na dopracowanie swojej produkcji. Co ciekawe, deweloperzy z Azji nie tworzyli jeszcze żadnego tytułu samodzielnie. Brali jednak udział przy pracach nad Assassin’s Creed IV: Black Flag, więc posiadają już pewne doświadczenie w tworzeniu gier, w których motywem przewodnim są piraci.
Skull and Bones zostało zapowiedziane na zeszłorocznych targach E3. Akcja tego tytułu rozgrywa się w czasach tzw. złotej ery pirackiej. Podczas rozgrywki wcielamy się w kapitana statku i staramy się budować swoją reputację na wodach Oceanu Spokojnego. W Skull and Bones możemy toczyć bitwy morskie zarówno ze sztuczną inteligencją, jak i stawić czoła innym graczom. Tytuł ten zmierza na komputery osobiste oraz na konsole PlayStation 4 i Xbox One.