Poznaliśmy datę premiery Torchlight III

Torchlight Iii
Torchlight Iii

Już niedługo Torchlight III opuści inkubator Early Access i zadebiutuje na rynku w pełnej krasie. I byłaby to rewelacyjna wiadomość, gdyby nie mało optymistyczne doniesienia płynące ze Steam. Według oceny użytkowników najnowsza odsłona serii nie radzi sobie zbyt dobrze. Odsetek pozytywnych recenzji wynosi jedynie 46%. Autorzy ze studia Echtra Games próbowali ratować sytuację wieloma aktualizacjami, ale wszystko wskazuje na to, że Torchlight III może nie udźwignąć ciężaru oczekiwań graczy.

Torchlight III – trailer

Miejmy nadzieję, że pełna wersja Torchlight III pozytywnie zaskoczy nas wszystkich. Gra ukaże się na rynku 13 października i będzie dostępna na PC, Xbox One oraz PlayStation 4. Według zapewnień twórców, w przyszłości powinniśmy doczekać się także wersji na Nintendo Switch.

Jeśli jakimś cudem nigdy wcześniej nie słyszeliście o Torchlight, to zachęcam do zapoznania się z poniższym, przygotowanym przed wydawcę opisem:

W Torchlight III minęło sto lat od wydarzeń z Torchlight II, gdy wielcy bohaterowie pokonali Złego Alchemika i zapieczętowali serce Władcy Zaświatów wewnątrz Rdzenia Zegara. Ci legendarni wojownicy wieki temu zaprowadzili pokój w świecie Novastrai – jednak teraz jest on ponownie zagrożony, gdy Cesarstwo Żaru znajduje się na skraju upadku, ponieważ grozi mu inwazja Netherima i jego sojuszników. Aby uratować Novastraię, gracze Torchlight III będą musieli zjednoczyć siły i odważnie wyruszyć na granicę w poszukiwaniu sławy, chwały i nowych przygód – albowiem to ich kolej, aby stali się legendami, których potrzebuje świat.

 

Torchlight III będzie zawierać wszystkie znane z poprzednich części gry mechaniki – w tym satysfakcjonującą walkę w stylu hack and slash, urokliwy i barwny świat, tryb współpracy dla 4 graczy online oraz tryb offline dla jednego gracza, a także ukochany przez fanów gier ARPG system zwierzęcych towarzyszy. Ta wspaniała nowa przygoda wprowadzi również kilka nowych funkcji, takich jak trzy epickie akty, unikalny system podklas relikwii, w pełni dostosowywalne forty, wymagające wysokopoziomowe wyzwanie „Fazeer Shah’s Dun-Djinn”, wielopoziomowy system progresji z „kontraktami” umożliwiający graczom odblokowanie elitarnych przedmiotów i zdobycie chwały – a także całe mnóstwo zadań i potyczek z bossami w losowo wygenerowanych strefach wypełnionych po brzegi epickimi łupami.