Do ciekawych informacji dotarli dziennikarze serwisu Wccftech. Otóż podczas zamkniętego pokazu gry ONRUSH, udało im się porozmawiać z reżyserem gry, Paulem Rustchynskym. Powiedział on, że jeśli chodzi o konsolowe edycje, to gra będzie najlepiej wyglądać na najnowszym sprzęcie Microsoftu.
Przypomnijmy, że ONRUSH, to wyścigi tworzone przez byłych członków studia Evolution Studios, które po rozwiązaniu przez Sony, zostało niemal w całości wchłonięte przez Codemasters. Tytuł ma zapewnić graczom na odświeżonych konsolach, wybór między rozdzielczością 4K a płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. Gra na podstawowych wersjach Xbox One i PlayStation 4 zapewni rozgrywkę w 30 FPS-ach. W grach wyścigowych, płynność animacji ma spore znaczenie, tak więc w przypadku zmagań sieciowych, właściciele wzmocnionych konsol, wydają się być na odrobinę uprzywilejowanych pozycjach.
Paul Rustchynsky, podkreślił jednak, że pomimo iż gra na Xbox One zapewni lepsze tekstury niż na sprzęcie Sony, to jednak wyścigi najlepiej będą wyglądały na PC, ale by tej różnicy doświadczyć, trzeba będzie dysponować potężnym sprzętem.
ONRUSH zadebiutuje 5 czerwca w edycji na PlayStation 4 i Xbox One. Wersja na komputery stacjonarne ma się ukazać do końca roku.