Sony Interactive Entertainment ogłosiło dzisiaj odnowienie trwającej od 20 lat współpracy z Ligią Mistrzów UEFA, włączając w to Superpuchar UEFA, Ligę Młodzieżową UEFA i Mistrzostwa UEFA w Futsalu. PlayStation podpisało więc umowę przedłużającą sponsoring do sezonu 2020/2021.
Sony, aby odpowiednio uczcić odnowienie umowy, daje fanom możliwość wygrania dwóch biletów na mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2018/19, który odbędzie się w Madrycie. Nagroda obejmuje również koszty podróży i zakwaterowania. Aby uzyskać więcej informacji i wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę pod tym linkiem. Zapisy będą dostępne do 27 lipca.
Jim Ryan, Wiceprezes i Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży na rynkach światowych Sony Interactive Entertainment, wypowiedział się na temat partnerstwa UEFA:
Współpraca z UEFA jest dla nas niezmiernie ważna. Liga Mistrzów UEFA to najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłkarskie w Europie. Mamy świadomość, że wielu graczy podziela naszą pasję do piłki nożnej, która ma kluczowe znaczenie dla marki PlayStation. Nasza współpraca z UEFA sięga początków istnienia PlayStation, w związku z czym piłka nożna to także w dużej mierze element naszej historii. Z wielką przyjemnością chcielibyśmy poinformować o przedłużeniu naszej współpracy z UEFA aż do sezonu 2020/2021. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby zapewnić graczom i użytkownikom PlayStation wyjątkowe przeżycia piłkarskie.