Connect with us

Cześć, wpisz czego szukasz.

PC

Zobacz jak powstaje otwarty świat w The Sinking City

The Sinking City
The Sinking City

Każdy twórca gry z otwartym światem, musi sobie zdawać sprawę, że tworzenie cyfrowego miasta jest największym przedsięwzięciem. Aby usprawnić tworzenie Oakmont, fikcyjnej zalanej metropolii w grze The Sinking City, studio Frogwares stworzył własne narzędzie do budowania miast w Unreal Engine 4.

Jednym z twórców narzędzia jest Katerina Frolova, profesjonalny architekt i projektant poziomów. Program pozwala użytkownikom ustawić kilka zmiennych w tworzeniu miejskiego planu, a następnie dzielnice miasta można wygenerować za pomocą jednego kliknięcia. Coś, co zwykle trwało tygodnie, można teraz wykonać w ciągu kilku godzin. Ulice Stambułu w jedne dzień roboczy? Dlaczego nie.

Na poniższym materiale możecie zobaczyć jak to wygląda

Gra The Sinking City zadebiutuje 31 marca 2019 roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Advertisement

Zobacz także...

PUBLICYSTYKA

Idąc za ciosem, wraz z Kasjanem i Robertem postanowiliśmy wziąć pod lupę kolejną znaną i powszechnie lubianą serię – Call of Duty. Marce tej...

PUBLICYSTYKA

Witajcie! Zapraszamy Was do naszego nowego cyklu, w którym podsumowujemy najbardziej znane serie gier w formie rankingu – od najgorszej do najlepszej części. W...

RECENZJE GIER

Rekurencja. Za tym raczej niezbyt spotykanym na co dzień pojęciem kryje się coś, co wszyscy znamy. Jak podaje Wikipedia: odwoływanie się np. funkcji lub...

PUBLICYSTYKA

Popularność różnego rodzaju kart i kuponów promocyjnych znalazła swoje odzwierciedlenie także w świecie graczy. PSN Card to propozycja dla tych, którzy chcą na szeroką...

Advertisement