Każdy twórca gry z otwartym światem, musi sobie zdawać sprawę, że tworzenie cyfrowego miasta jest największym przedsięwzięciem. Aby usprawnić tworzenie Oakmont, fikcyjnej zalanej metropolii w grze The Sinking City, studio Frogwares stworzył własne narzędzie do budowania miast w Unreal Engine 4.
Jednym z twórców narzędzia jest Katerina Frolova, profesjonalny architekt i projektant poziomów. Program pozwala użytkownikom ustawić kilka zmiennych w tworzeniu miejskiego planu, a następnie dzielnice miasta można wygenerować za pomocą jednego kliknięcia. Coś, co zwykle trwało tygodnie, można teraz wykonać w ciągu kilku godzin. Ulice Stambułu w jedne dzień roboczy? Dlaczego nie.
Na poniższym materiale możecie zobaczyć jak to wygląda
Gra The Sinking City zadebiutuje 31 marca 2019 roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.