Nie ważne jak się zaczyna, a jak się kończy – Soma rok później

soma e1451511957218

Frictional Games pochwaliło się wynikami sprzedaży swojej ostatniej produkcji. Pół miliona egzemplarzy znalazły swoich nabywców, dzięki czemu studio odzyskało pieniądze, które włożyło w stworzenie tytułu. Co najważniejsze, Soma zaczęła na siebie zarabiać, przez co twórcy mogą z większą dozą spokoju patrzeć w przyszłość.

Choć wszystko wydaje się być w porządku, krótko po premierze gry wcale tak nie było. Soma w produkcji kosztowała dziesięć razy więcej, niż poprzednia produkcja studia Frictional – Amnesia: The Dark Descent. Gra sprzedawała się słabo, co z pewnością budziło duży niepokój wśród twórców, ale koniec końców wszystko skończyło się dobrze. Soma pojawiła się rynku we wrześniu 2015 roku, czyli dokładnie rok temu.

Na blogu studia zamieszczono specjalny wpis, w którym twórcy wspominają 12 miesięcy od premiery tytułu, a do tego dziękują graczom, jednocześnie zapewniając, że jakość jest dla nich najważniejsza. Całość możecie przeczytać tutaj.