Capcom udostępniło dzisiaj drugi materiał z serii The Making Of Monster Hunter: World, przedstawiającej różne etapy powstawania produkcji.
W dzisiejszym odcinku zatytułowanym Design do Ryozo Tsujimoto (producenta), Kaname Fujioki (dyrektora wykonawczego i artystycznego) i Yuya Tokudy (reżysera gry) dołączył Hideki Hosoi (odpowiedzialny za dźwięk) oraz Kojiro Ogiwara (odpowiedzialny za design broni). Tym razem twórcy opowiadają o ogromnym przywiązaniu nawet do najdrobniejszych z detali oraz ukazują m.in. sesję motion capture czy nagrywanie trzepotu skrzydeł Rathalosa za pomocą parasolek.
Monster Hunter: World 26 stycznia zadebiutowało na PS4 i XONE i nie dość, że rozbiło bank (5 milionów sprzedanych sztuk w trzy dni), to jeszcze okazało się wyśmienitą grą. Średnia ocen produkcji w serwisie opencritic wynosi 91/100.
The Making of Monster Hunter: World – Część druga – Design: