The Division 2 ze sporymi zmianami w broniach

The Division 2
The Division 2

The Division 2 będzie miało wiele zmian w porównaniu z pierwszą odsłoną serii. Największe dosięgną broni i granatów, o czym zresztą mogliśmy się dowiedzieć na streamie State of the Game.

The Division 2 – bronie główne i pomocnicze

Karabiny będą teraz podzielone na bronie półautomatyczne i te strzelające seriami. Było to jedno z założeń Massive, ponieważ w Division podział wyglądał nieco inaczej i podobne typy borni mogliśmy dostrzec w archetypie pistoletów maszynowych.

Do tej pory karabiny były podzielone na szturmowe i snajperskie, ale dodanie kolejnej grupy sprawi, że pojawią się nowe bonusy do ich atrybutów. Podstawą wprowadzenia zmiany jest również chęć urozmaicenia rozgrywki, choć mam wrażenie, że podczas endgame’u każdy będzie używał swoich ulubionych broni.

Podział broni w The Division 2:

  • karabiny szturmowe
  • karabiny snajperskie
  • pistolety maszynowe
  • strzelby
  • ciężkie karabiny maszynowe
  • pistolety
  • karabiny

Egzotyki

Główną różnicą w porównaniu z podstawowymi broniami będzie wygląd egzotyków. W pierwszej odsłonie tego nie było, choć można to załatwić nałożeniem swojej ulubionej skórki.

Granaty

W Division mieliśmy do dyspozycji sześć typów granatów i każdy z graczy może używać wszystkich podczas walki w trybie PvE lub PvP. W tej materii też zajdą zmiany i będą połączone z wyborem specjalizacji po wbiciu 30 poziomu doświadczenia.

Trzy z podstawowych typów granatów będą dostępne od razu, a kolejne dojdą po wyborze specjalizacji. Każda z nich zawiera inny typ, są to odpowiednio granaty hukowe dla snajpera, zapalające dla niszczyciela i odłamkowe dla mistrza przetrwania.

Podczas zmiany specjalizacji zmianą ulegnie również dodatkowa pula granatów, więc trzeba mieć to na uwadze. Modyfikacja może okazać się dobrym posunięciem, ponieważ rozgrywka przestanie się skupiać na spamowaniu granatów i będziemy mieli kolejne urozmaicenie.

The Division 2 – modyfikacje broni

Tym razem nie będziemy ich kupować, ponieważ będą odblokowywane dla poszczególnych broni. Głównym powodem wprowadzenia tej zmiany jest chęć dodania modyfikacji, które są idealne dla każdego archetypu wyposażenia.

Dokładanie modyfikacji pozwoli stworzyć unikalny styl gry dla każdego gracza z osobna. Odblokowując modyfikację otrzymamy ją na zawsze i nie musimy się przejmować, że zostanie zablokowana. Bronie o różnym kalibrze mają inne dodatki do luf i pojemność magazynków.

Mody będą miały pozytywne i negatywne statystyki, więc przed ich wyborem trzeba będzie się zastanowić czego potrzebujemy, a co jest zbędne. Za przykład może posłużyć niska stabilność podczas prowadzenia ognia, zakładając modyfikacje zmniejszającą celność i zasięg, poprawimy stabilność.

Mody

Pojemność magazynka nie będzie już opisywana procentowo, ponieważ od razu dostaniemy informacje o zwiększonej ilości naboi. Modyfikacja magazynka będzie równie ważna, bo oprócz zwiększenia pojemności przyspieszymy jego wymianę. Okaże się to pomocne podczas walki, bo może przesądzić o naszym życiu lub śmierci.

Szczegółowe informacje  na temat broni pojawią się w przyszły czwartek, w kolejnym odcinku streamu State of the Game.

The Division 2 zadebiutuje na konsolach i PC 15 marca 2019 roku, a obecnie można zapisać się do beta testów.


Źródło: https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/news-updates/335911/intelligence-annex-weapons-in-the-division-2