Sprawdźcie jak prezentuje się płynność animacji w Rise of the Tomb Raider

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę

Rise of the Tomb Raider debiutuje dzisiaj na półkach sklepowych w edycji na konsole Xbox One i Xbox 360. Twórcy z Crystal Dynamics zapowiadali, że gra będzie wyświetlana w 30 klatkach na sekundę. DigitalFoundry postanowiło to sprawdzić.

Testowana była tylko wersja na konsolę Xbox One. Z płynnością animacji na najnowszej konsoli Microsoftu bywa różnie, a już na pewno nie ma mowy o stabilnych 30 klatkach. Czasami liczba fps-ów spada do 24, jednak różnice są tak niewielkie i krótkotrwała, że nie wpływają istotnie na doświadczenia płynące z gry.

Dodaj komentarz

avatar

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów