Connect with us

Cześć, wpisz czego szukasz.

XONE

Sprawdźcie jak prezentuje się płynność animacji w Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider1

Rise of the Tomb Raider debiutuje dzisiaj na półkach sklepowych w edycji na konsole Xbox One i Xbox 360. Twórcy z Crystal Dynamics zapowiadali, że gra będzie wyświetlana w 30 klatkach na sekundę. DigitalFoundry postanowiło to sprawdzić.

Testowana była tylko wersja na konsolę Xbox One. Z płynnością animacji na najnowszej konsoli Microsoftu bywa różnie, a już na pewno nie ma mowy o stabilnych 30 klatkach. Czasami liczba fps-ów spada do 24, jednak różnice są tak niewielkie i krótkotrwała, że nie wpływają istotnie na doświadczenia płynące z gry.

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Advertisement

Zobacz także...

TESTY SPRZĘTÓW

Listopad 2020 roku to dla graczy ten wyjątkowy okres, który zdarza się raz na 6-7 lat. Dokładnie 10 listopada na rynku pojawi się konsola...

TESTY SPRZĘTÓW

W dzisiejszych czasach kamera internetowa to bardzo przydatne urządzenie. Możemy je użyć do pracy zdalnej, nauki czy stremowania naszego wizerunku w czasie gry. W...

RECENZJE GIER

Ghostrunner pojawił się na rynku w idealnym dla momencie, wypełniając lukę, którą pozostawił po sobie przesunięty na grudzień Cyberpunk 2077. Część wygłodniałych cyberpunkowych klimatów...

Advertisement