Eurogamer donosi, że Evolution Studios opracowało wersję prototypową DriveClub dla PlayStation VR. Projekt został zaprezentowany podczas targów Paris Games Week i został bardzo ciepło przyjęty. Gra działa w 60 klatkach na sekundę, czyli dwa razy szybciej niż w standardowej wersji Driveclub, ale by taki wynik osiągnąć twórcy musieli zrezygnować z kilku szczegółów związanych dynamiczną pogodą oraz otoczeniem tras.
W finalnej wersji obraz będzie przekonwertowany do 120 klatek na sekundę. Ilość samochodów w próbnej wersji DriveClub na PlayStation VR został skrócona do 8, wyłączone zostały także aktywne lusterka wsteczne. Co do rozdzielczości, prawdopodobnie zachowana została ona na poziomie 1080p.
DriveClub VR jest na razie zaledwie prototypem a reżyser gry Paweł Rustchynsky twierdzi, że to czy gra będzie czymś więcej niż tylko technicznym demem, zależy między innymi od jej odbioru podczas targów w Paryżu.