Ruszył konkurs na ilustracje inspirowane grą Shadow of The Colossus

Damian Stefański | @DStefanski | | Przeczytasz w 2 min.

9 lutego zadebiutuje remake’u kultowego Shadow Of The Colossus. Z tej okazji Sony Interactive Entertainment Europe, wydawca gry rozpoczął konkurs skierowany do najbardziej kreatywnych i twórczych graczy:

Wyjątkowa gra Fumito Uedy od lat inspiruje artystów z całego świata do tworzenia własnych grafik nawiązujących do Shadow of The Colossus. Z okazji premiery zremasterowanej wersji tego tytułu będą oni mogli wziąć udział w rywalizacji na najlepsze ilustracje inspirowane grą. Zwycięskie prace (ok. 50) z kilkunastu krajów Europy  oraz Australii i Nowej Zelandii wybierze brytyjski ilustrator Matt Taylor, znany z pracy z takimi firmami jak Adidas, Urban Outfitters czy Sony AMC.

Najciekawsze grafiki zostaną wydrukowane w specjalnym albumie a jedna z nich zostanie dodatkowo wydrukowana w formie plakatu. Ponadto Matt Taylor przygotował własną ilustrację, która ozdobi okładkę albumu. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy stworzyć ilustrację lub grafikę nawiązującą do gry Shadow of The Collosus a następnie umieścić ją na Twitterze z hashtagiem #ColossusArt.  Zwycięzcy otrzymają własny egzemplarz albumu, ich prace posłużą również do dalszej promocji gry. Konkurs, który rozpoczął się dziś i potrwa do 22 lutego 2018 r. skierowany jest m.in. do polskich graczy i ilustratorów. Obrazy biorące udział w konkursie można wykonywać w programach komputerowych jak i dowolną inną techniką, muszą one mieć jednak wymiary 210 mm szerokości i 280 mm wysokości oraz być zapisane w cyfrowej kopii o rozdzielczości 300 dpi.

Więcej informacji o konkursie znajdziecie na oficjalnym blogu PlayStation.

Shadow of the Colossus to przygodowa gra akcji stworzona przez japoński oddział Team Ico, a wydana przez Sony Computer Entertainment w październiku 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i Japonii, a w lutym 2006 w Europie na konsole PlayStation 2. Warto podkreślić, że zremasterowana wersja gry nie jest ani portem, ani też odświeżoną wizualnie odsłoną klasycznej wersji, lecz tytułem stworzonym od podstaw. Gra będzie działać na konsoli PlayStation 4 Pro w rozdzielczości 4K oraz w 30 klatkach na sekundę. Magiczne 60 klatek będzie osiągalne, jeśli poświęcimy rozdzielczość 4K na rzecz Full HD.

https://twitter.com/PlayStationPL/status/956181897809465344

Źródło: Informacja prasowa

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów