Przerywniki filmowe w Rise of the Tomb Raider nie będą wyświetlane w Full HD, ale przekroczą 900p

Rise of the Tomb Raider1

Brian Horton, reżyser Rise of the Tomb Raider, poinformował, że podczas cutscenek obraz w nowych przygodach Lary Croft będzie wyświetlany na konsoli Xbox One w rozdzielczości 1440×1080. Jest to sporo mniej od pożądanej przez graczy rozdzielczości natywnej 1920×1080, ale i tak więcej niż ostatnio będące normą na konsoli Microsoftu – 900p.

Obraz ma być wyświetlany w 30 klatkach na sekundę, czyli dokładnie tak samo jak w poprzedniej części. Co prawda Tomb Raider: Definitive Edition, teoretycznie mogło się pochwalić Full HD, jednak podczas przerywników filmowych jakość spadała zazwyczaj do 900p. Teraz spadki nie mają mieć miejsca.

Ciekawe jakie sprawa rozdzielczości i płynności animacji będzie się miała na konsoli PlayStation 4.

Rise of the Tomb Raider zadebiutuje na Xbox One i Xbox 360 13 listopada. Edycje na PC i PS4 pojawią się w 2016 roku.

We use cookies to ensure that you have the best experience on our website. If you continue to use this site we assume that you accept this. Learn moreOK