Inner Chains to najnowsza produkcja polskiego studia Telepaths Tree, będąca połączeniem horroru i pierwszoosobowej strzelnaki. Tytuł zapowiada się na jedną z najciekawszych niezależnych produkcji tego roku, dlatego dość zaskakująca była cisza, która w kwietniu zapadała wokół produkcji. Dzisiaj poznaliśmy jej przyczynę. Gra nie zadebiutuje w przyszły czwartek, jak do tej pory zakładano, lecz 18 maja. Decyzja o przełożeniu premiery jest podyktowana chęcią dopieszczenia projektu. Sprawę tłumaczy dyrektor generalny firmy – Tomasz Strzałkowski:
Opinie graczy z PAX East były dla nas nieocenione – pomogły dostrzec, co moglibyśmy zrobić, aby Inner Chains jako całokształt stało się tak dobre, jak to możliwe. Po intensywnych dyskusjach zdecydowaliśmy się na poświęcenie dodatkowego czasu na ostatnie szlify. Wydawca dał nam taką możliwość i doszliśmy z całym zespołem do wniosku, że pokusa jest zbyt silna – skoro otrzymaliśmy taką okazję, postanowiliśmy z niej skorzystać. Chcemy dostarczyć graczom najlepsze doświadczenie z możliwych.
Inner Chains zadebiutuje w maju wyłącznie na PC. Na platformie Steam gra będzie dostępna za około 85 zł. W przyszłości twórcy planują także edycje na PlayStation 4 i Xbox One.
Na premierę Inner Chains będziemy musieli jeszcze nieco poczekać, ale twórcy mają coś na pocieszenie. Pod koniec marca publikowaliśmy rewelacyjny filmowy zwiastun gry (zobacz), teraz możecie zobaczyć jak przebiegały prace nad nim.
„Inner Chains” – making of cinematic/intro (full version) from ORKA on Vimeo.