Patch do Assassin’s Creed Unity przyczyną spadku płynności animacji

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę

Assassin’s Creed Unity cały czas jest na warsztacie Ubisoftu, który stara się  z różnymi skutkami naprawić swoją zbugowaną produkcję. Patch nr 3 okazał się jednak równie felerny co cała gra. Na poniższym materiale możecie zobaczyć jak kiepski wpływ na płynność animacji, ma instalacja najnowszej łatki. Na PlayStation 4 ilość klatek na sekundę spada niekiedy w stosunku do wersji z przed instalacji, o pięć jednostek.

Przed premierą Assassin’s Creed Unity, wiadomość, że gra będzie chodziła w 30 fps-ach okazała się dla graczy rozczarowaniem, tymczasem kilka tygodni po premierze 30 fps-ów wydaje się granicą nieosiągalną dla Ubisoftu. Mało tego, gra podczas rozgrywki zalicza miejscami spadki do 15 klatek na sekundę.

Dodaj komentarz

avatar

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów