Patch do Assassin’s Creed Unity przyczyną spadku płynności animacji

assassins creed unity

Assassin’s Creed Unity cały czas jest na warsztacie Ubisoftu, który stara się  z różnymi skutkami naprawić swoją zbugowaną produkcję. Patch nr 3 okazał się jednak równie felerny co cała gra. Na poniższym materiale możecie zobaczyć jak kiepski wpływ na płynność animacji, ma instalacja najnowszej łatki. Na PlayStation 4 ilość klatek na sekundę spada niekiedy w stosunku do wersji z przed instalacji, o pięć jednostek.

Przed premierą Assassin’s Creed Unity, wiadomość, że gra będzie chodziła w 30 fps-ach okazała się dla graczy rozczarowaniem, tymczasem kilka tygodni po premierze 30 fps-ów wydaje się granicą nieosiągalną dla Ubisoftu. Mało tego, gra podczas rozgrywki zalicza miejscami spadki do 15 klatek na sekundę.

We use cookies to ensure that you have the best experience on our website. If you continue to use this site we assume that you accept this. Learn moreOK