W ubiegłym miesiącu, po opublikowaniu przez Sony zwiastuna „Time to Play”, gracze zaczęli snuć domysły o nowej odsłonie Crash Bandicoot. Teraz wiele wskazuje na to, że gra zatytułowana Crash Bandicoot Worlds zostanie zapowiedziana jeszcze w tym roku.
Activision rozpoczął bowiem wysyłanie gadżetów związanych z serią do sławnych youtuberów, a ci robią oczywiście to co robić powinni, czyli zamieszczają w mediach społecznościowych zdjęcia figurek i innych przedmiotów związanych popularną marką. Activision zastosowało podobną taktykę w zeszłym roku, wysyłając prezenty o tematyce Crasha na kilka dni przed ogłoszeniem Crash Team Racing Nitro-Fueled podczas zeszłorocznego The Game Awards.
7 LARGE SCALE influencers have just received Crash products with little Santa hats on them out of the blue.
Strap in and hang on. Things are about to go nuts.#CrashBandicoot #CrashPartner pic.twitter.com/DkxvyUr7to
— Canadian Guy Eh (@Canadianguyehh) 7 grudnia 2019
Jesteśmy przed dwoma dużymi wydarzeniami, które mają się odbyć w tym tygodniu – State of Play oraz The Game Awards 2019, jest więc bardzo prawdopodobne, że na którymś z nich zostanie zapowiedziana nowa odsłona Crash Bandicoot. Nie licząc ostatnio remake’ów, ostatnią odsłoną serii był Crash Bandicoot: Mind over Mutant z 2008 roku.