Lato to tradycyjny „sezon ogórkowy” w branży gier – ale nie dla graczy Dying Light. W lipcu i sierpniu wszyscy miłośnicy sieczki zombie będą mieli ręce pełnej roboty dzięki kampanii Techlandu „Lato z Dying Light”. Przez sześć wybranych weekendów gracze będą mieli szansę wziąć udział w wydarzeniach, dzięki którym zabawa będzie o wiele bardziej ekscytująca.
Harmonogram kampanii przedstawia się następująco:
- Lipiec 4-5 – Spider-Crane
- Lipiec 11-12 – Maraton Harrański
- Lipiec 15-16 – zapowiedź wkrótce!
- Sierpień 15-16 – zapowiedź wkrótce!
- Sierpień 22-23 – zapowiedź wkrótce!
- Sierpień 29-30 – zapowiedź wkrótce!
Kampania rozpoczyna się od akcji Spider-Crane. Podczas weekendu zdjęty zostaje czas przygotowania kotwiczki oraz zmniejszone są obrażenia po upadku, dzięki czemu gracze będą mogli przemierzać strefę kwarantanny niczym superbohater. Akcja rozpocznie się w sobotę czwartego lipca o godzinie 9:00 czasu polskiego i będzie trwać 48 godzin. Szczegóły następnych weekendów będą wkrótce zapowiedziane w oficjalnych kanałach Dying Light.