Agencja Kool Things zajmie się promocją kolejnych tytułów wydawanych przez Activision. Obie firmy rozpoczęły współpracę w maju 2016 roku co zaowocowało świetnym PR-em przy okazji premiery Destiny 2 i kolejnych odsłon serii Call of Duty. Dzisiaj Kool Things poinformowało, że zajmie się także szeregiem działań PR dla takich tytułów jak Sekiro: Shadows Die Twice oraz gier z serii Crash Bandicoot i Spyro.
Sekiro: Shadows Die Twice to najnowsza produkcja studia FromSoftware znanego głownie za prawą serii Dark Souls oraz gry Bloodborne. Tytuł będzie grą przeznaczona dla jednego gracza, której protagonista jest bezwzględnym wojownikiem starającym się uratować swojego mistrza, młodego lorda. Ostateczny cel to odwet na ich arcywrogach. Sekiro: Shadows Die Twice zostanie wydane 22 marca w wersji na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz komputery PC.
Kolejnym tytułem jest Crash Team Racing Nitro-Fueled, czyli zremasterowana odsłona kultowego Crash Team Racing. Gra ukaże się 21 czerwca i zaoferuje tryb dla jednego gracza oraz wieloosobowe wyścigi online. Produkcja będzie dostępna na platformach PlayStation 4, Xbox One oraz PC.