Halo Infinite ma przed sobą jeszcze długą drogę do rynkowego debiutu, ale 343 Industries w ostatnim streamie podało nowe informacje o pracach nad grą. Okazuje się, że studiu udało się już całkowicie zaimplementować lokalny tryb kooperacji dla czterech graczy.
Infinite będzie mieć podobny system kustomizacji postaci, co Reach. Jeden z pracowników (Brian) potwierdził, że fani najbardziej lubią ten element wprowadzony w Reach i nie opłacało się go zmieniać.
Silnik graficzny Slipspace powstał głównie z myślą o PC, więc wersja na komputery osobiste z pewnością będzie wyglądać lepiej w porównaniu z Xboksem One. Niedługo mogą rozpocząć się testy gry na PC, wprowadzono również system przeciwdziałający cheaterom.
Gracze, którzy osiągnęli 152 poziom w Halo 5 otrzymają specjalny upominek po zalogowaniu do Infinite. W tej chwili nie wiemy co to będzie, ale prawdopodobnie może to być przedmiot do zmiany wizerunku postaci.
343 Industries przestanie wspierać Halo 5, szczególnie w kwestii nowych możliwości zmiany wizerunku postaci. Cała moc przerobowa pójdzie w prace nad Infinite, ale aktualizacje do piątki powinny się jeszcze pojawiać.
Programy pilotażowe będą przygotowane dla mniejszych grup graczy, ale wraz z biegiem czasu 343 Industries zwiększy ilość osób mogących wziąć udział w testach.
Halo Infinite nie ma w tej chwili daty wydania, ale wiadomo, że gra zadebiutuje na konsoli Xbox One i PC.