Garść informacji o grze Spider-Man. Zadania poboczne, gadżety i stroje!

Spider-Man
Spider-Man

Ekipa GameInformera nas nie zawodzi. Dzięki niej poznaliśmy datę premiery oraz kilka ważnych szczegółów dotyczących najnowszego Spider-Mana. Dziś jednak dostajemy kolejną dawkę informacji. Trzeba przyznać, że zbliżająca się produkcja studia Insomniac Games to poważny kandydat do gry roku, a nowe szczegóły tylko nas w tym utwierdzają.

Spider-Man od Insomniac Games to nie tylko główna oś fabularna. Okazuje się, że oprócz wiodącej opowieści i zadań z nią związanych w grze pojawi się także cała masa aktywności pobocznych. Nie powinno to dziwić, bowiem twórcy zaoferują graczom otwarty świat, więc naturalnym wydaje się być fakt, iż w grze pojawią się misje poboczne. Ekipa GameInformera miała okazję przyjrzeć się kilku z nich.

Drobne przestępstwa

Jako Peter Parker gracze będą mogli pilnować, aby na ulicach Nowego Jorku panował ład i porządek. Uzyskamy możliwość powstrzymywania kradzieży, czy przeszkodzimy handlarzom narkotyków w finalizowaniu transakcji, a także weźmiemy udział w pościgach samochodowych. Owe sytuacje mogą jednak ewoluować w trakcie rozgrywki. Według informacji, próba powstrzymania kradzieży, może przerodzić się w pościg za uciekającym przestępcą. Jednym słowem, stajemy się szeryfem i zapewniamy mieszkańcom bezpieczeństwo.

generalcrime

Zasadzki Felicji „Black Cat” Hardy

W trakcie rozgrywki będziemy musieli odnaleźć koty, które zostały ukryte na mapie gry przez samą Felicję. Według doniesień „Black Cat” pracuje nad czymś ważnym, a wykonywanie jej misji pozwoli nam na poznanie historii.

Misje Taskmastera

Również Taskmaster, czyli jeden ze złoczyńców z uniwersum Marvela, przygotuje dla naszego protagonisty kilka zadań. Jednym z nich jest odnalezienie bomby. Następnie będziemy musieli wyrzuć ją w powietrze i za pomocą sieci okleić ją, aby zniwelować wybuch. Im większą ilością sieci uda nam się otoczyć bombę, tym więcej punktów za wykonanie zadania otrzymamy. Każda z misji będzie obserwowana przez czujne oko Taskmastera.

fiskbase

Stacje badawcze Oscorp

Harry Osborn, mimo pobytu w Europie, poprosił przed wyjazdem Petera Parkera, aby ten sprawdził stacje badawcze, która zlokalizowane są w całym mieście. Odwiedzona przez ekipa GameInformera stacja badała zanieczyszczenia w mieście. Aby zbadać, czy miasto rzeczywiście jest w jakikolwiek stopniu skażone, Spider-Man musiał pobrać próbki z konkretnych chmur. Misje te mogą okazać się bardzo ciekawe, zwłaszcza biorąc pod uwagę relację Petera Parkera z Harrym Osbornem.

Bazy Fiska

Wilson „Kingpin” Fisk w trakcie wydarzeń przedstawionych w grze przebywa w więzieniu. Nie przeszkadza mu to jednak w kierowaniu swoją grupą i umacnianiu swojej pozycji. W mieście znajduje się wielu opryszków, którzy dbają o interesy szefa. Naszym zadaniem będzie rozprawianie się ze złoczyńcami. Misje te skupiać się będą głównie na walce.

tethething

Stare plecaki Petera

W całym mieście rozsiane zostały plecaki Petera Parkera. Ich odnajdywanie pozwoli nam lepiej poznać historię całego uniwersum, a także samego protagonisty. Plecaki Parkera będą typowymi znajdźkami, co na pewno ucieszy wszystkich fanów eksploracji najbardziej trudno dostępnych miejsc w grze.

W walce z przestępcami i w trakcie wykonywania wszelkiego rodzaju misji Spider-Man nie będzie zdany jedynie na swoje nadludzkie umiejętności. Ekipa Insomniac Games przygotowuje całą gamę gadżetów, która znacząco pomogą Peterowi w jego misji. Na razie twórcy ujawnili jedynie trzy z nich, lecz wierzymy, że w grze będzie ich dostępnych znacznie więcej.

Tripwire

Gadżet ten mogliśmy już zaobserwować na materiałach udostępnionych w trakcie trwania targów E3. To typowa pułapka, którą ustawimy w konkretnym miejscu, a gdy przeciwnik w nią wpadnie, to zostaje wpleciony w sieć. Proste, ale niebywale skuteczne.

spiderbombgif

Web Bomb

Kolejną zabawką dostępną w grze będzie klasyczna bomba. Spider-Man będzie mógł rzucić przygotowaną przez siebie bombą, która eksploduje i wypuści z siebie sieci kierujące się w różnych kierunkach. Jeśli wybuchnie ona w pobliżu wroga, zostanie on unieruchomiony, dzięki czemu będziemy mogli go złapać i szybko się z nim rozprawić.

Spider-Drone

Spider-Drone to po prostu dron, którego możemy wypuścić i latać. Ma on możliwość wypuszczania z siebie sieci, dzięki czemu możemy unieruchamiać przeciwników lub po prostu rozpraszać ich swoją obecnością. Firma Sony potwierdziła, że Spider-Drone będzie dodawany do zamówień przedpremierowych.

Niezwykle ważnym i nieodłącznym elementem Spider-Mana jest jego strój. Ekipa GameInformera miała okazję zobaczyć 4 z 24 dotychczas stworzonych, jednak jak podkreślają twórcy nie jest to ostateczna liczba. W grze ma być ich znacznie więcej. Studio Insomniac Games przygotowuje stroje inspirowane nie tylko filmami i komiksami, ale także tworzą je specjalnie dla swojego najnowszego tytułu. Każdy strój ma mieć unikalny wachlarz umiejętności.

Strój klasyczny

W nim zaczynamy swoją przygodę z grą. Jego umiejętnością jest możliwość zadawania wrogom poczwórnych obrażeń przez określony czas.

Strój zaawansowany

Zaprojektowany przez Insomniac Games. W trakcie rozgrywki otrzymamy możliwość stworzenia tego stroju. Twórcy gry zapewniają, że istnieje narracyjny powód, dla którego został on stworzony.

spiderpunk 610a

Strój w stylu noir

Nie ma na razie konkretnych informacji na temat tego stroju. Wiadomo jedynie, że będzie on inspirowany klasycznym strojem Spider-Mana znanym z komiksów.

Strój Spider-Punka

Jak podaje epika GameInformera, był to najsilniejszy ze strojów, które mieli okazję zobaczyć. Inspirowany jest komiksem. Podczas noszenia go, Spider-Man może wyciągnąć gitarę, uderzyć w struny i stworzyć w okół siebie falę uderzeniową. Twórcy podkreślają, że tym sposobem chcą dać graczom sporo możliwości w walce z wrogami.

spiderpunk 610


Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/04/09/the-gadgets-suits-and-sidequests-of-spider-man.aspx