Rozpoczęta 9 grudnia akcja sprzedażowa kolekcjonerskich figurek Funko POP! w sieci marketów Lidl, cieszy się sporym powodzeniem. Klienci popularnego dyskontu, chętnie kupują urocze, charakterystyczne figurki z dużymi głowami, przedstawiające ulubionych bohaterów z książek, filmów czy bajek.
Dzięki akcji CDP i Lidl Polska figurki marki Funko po raz pierwszy dostępne są dla polskich konsumentów na tak dużą skalę. W specjalnie przygotowanej ofercie znajdują się premierowe linie figurek dla fana w każdym wieku. Najmłodsi znajdą bohaterów z Krainy Lodu 2, smoka Szczerbatka z animacji „Jak wytresować smoka”, Crasha Bandicoota z gry o tej samej nazwie i samego Harry’ego Pottera. Nieco starszym na pewno przypadną do gustu figurki z Avengersami i Spider-Manem, jak również postaci z serialowego hitu Gra o Tron i najnowszego epizodu sagi Gwiezdne Wojny – „Skywalker. Odrodzenie”.
Z analizy pierwszych dni promocji wynika, że Polacy szczególnie upodobali sobie produkty z serii Harry Potter. Sporym zainteresowaniem cieszą się także linie figurek skierowane do najmłodszych, jak Szczerbatek z animacji „Jak wytresować smoka” i superbohaterowie z filmów Marvela.