Farming Simulator 17 będzie obsługiwało mody na PS4 i Xbox One

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 2 min.

Farming Simulator, pierwsza symulacja gospodarstwa rolnego autorstwa Giants Software, zachwyciła miliony graczy swoim światem, wciągającą rozgrywką i setkami maszyn rolniczych od największych światowych marek. Przez lata seria zgromadziła dużą społeczność pasjonatów biorących udział w rozgrywce wieloosobowej i tworzących dodatkową zawartość w postaci fantastycznych modów. Dostępne dotąd tylko dla PC-towych graczy, w Farming Simulator 17 będą obsługiwane także przez konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Software dokłada wszelkich starań, by darmowe mody były dostępne do pobrania zarówno na PC, jak i konsole już w dniu premiery gry, czyli 25 października. Jak podkreśla Thomas Frey z GIANTS Software, wprowadzenie obsługi zewnętrznych dodatków, znacznie wpłynie na atrakcyjność produkcji:

Społeczność graczy pecetowych zawsze wykazywała się dużą kreatywnością i wielkim zaangażowaniem, wzbogacając Farming Simulator o wysokiej jakości zawartość. W tym roku, dzięki wsparciu Sony i Microsoftu, możemy wybrać najlepsze mody stworzone przez społeczność graczy PC i przenieść je na konsole. Przed wydaniem wszystkie mody zostaną sprawdzone pod kątem kompatybilności z konsolami. Gracze pecetowi mają dostęp do dużej bazy modów, zaś konsolowi gracze będą mogli cieszyć się nowymi modami wypuszczanymi cyklicznie za darmo. Mody zapewnią graczom nowe, jeszcze bardziej satysfakcjonujące doznania płynące z gry Farming Simulator 17.

Źródło: Informacja prasowa

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów