Dla PlayStation One 30 FPS-ów to nic wielkiego

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę

W ostatnim czasie, przy okazji ukazywania się nowym produkcji, niejako tradycją stały się porównania związane z płynnością animacji. Gdy na rynek wchodziły konsole ósmej generacji, wielu spodziewało się, że nowe produkcje bez problemu będą zaliczać Frame-Rate wysokości 60 FPS. Tymczasem jednak wielu twórców ma problem z utrzymaniem stabilnych 30 klatek na sekundę. Na poniższym materiale możecie zobaczyć, że dla PS1 to nie był kłopot.

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów