Gdy podczas targów E3 w 2006 roku SCE London zaprezentowało swój nowy tytuł o nazwie Eight Days, gracze byli zachwyceni. Po dwóch latach projekt jednak upadał przez co biblioteka gier konsoli PlayStation 3, nie została wzbogacona o kolejny ekskluzywny tytuł. Dziwnym trafem na kilka dni przed PlayStation Experience 2015, na światło dzienne wychodzą grafiki koncepcyjne już dawno zapomnianego projektu.
Gdy 4 czerwca 2008 roku prezes Sony Computer Entertainment, Shuhei Yoshida, powiadomił o anulowaniu Eight Days, jako przyczynę podał brak trybu sieciowego w grze. Z perspektywy czasu wydaje się to niedorzeczne, gdyż siódma generacja obfitowała w tytuły na wyłączność z trybem tylko dla jednego gracza.
Zaprezentowane grafiki wyglądają bardzo świeżo, więc kto wie czy Sony nie szykuje na PlayStation Experience ogłoszenia reaktywacji projektu. Podobnie sytuacja wyglądała z Until Dawn, które pierwotnie miało zadebiutować na konsoli PlayStation 3, choć przeskok czasowy nie był wówczas aż tak spory.
Fabuła i system rozgrywki Eight Days były bardzo oryginalne. Całość miała się rozegrać podczas ośmiu pełnych akcji dni. Unikatowym rozwiązaniem miało być wprowadzenie rzeczywistego zegara w grze. To znaczy, że pora dnia w grze dostosowywałaby się do pory dnia, w której w nią gramy.
Eight Days – grafiki koncepcyjne