Patrick Plourde – dyrektor kreatywna montrealskiego oddziału studia Ubisoft, wyjawił, że jego produkcja Child of Light, okazała się wielkim finansowym sukcesem. Gra kosztowała studio kilka milionów, a przy jej tworzeniu pracowało około 40 osób. Tak duża liczba pracowników tłumaczona jest faktem, że Child of Light ukazało się jednocześnie na 6 platformach, a edycja na siódmą – PlayStation Vita, będzie dostępna już niedługo.
Dobre wyniki sprzedaży i fakt, że gra nie tylko zarobiła na siebie, ale również pozwoliła wydawcy i producentowi osiągnąć zadowalające zyski, sprawiły, że powstanie drugiej części Child of Light jest więcej niż prawdopodobne. Patrick Plourde stwierdził, że co prawda zyski platformówki, nie są tak wysokie jak te, które osiąga seria Assassin’s Cred, ale gra i tak spokojnie zarobiła na swój sequel.
Co ciekawe Patrick Plourde dostał zielone światło na produkcję Child of Light dopiero po stworzeniu wielkiego hity – Far Cry 3. Taki był warunek postawiony przez włodarzy studia, najpierw zajęcie się marką Far Cry 3, a gdy ta osiągnie sukces studio miało pozwolić na sfinansowanie takiej produkcji, na jaką będzie miał ochotę Patrick Plourde.
Źródło: gamesindustry.biz