Assassin’s Creed Odyssey było grywalne już rok temu

Assassin's Creed Odyssey
Assassin's Creed Odyssey

Gracze często krytykują Ubisoft, że w zbyt krótkich odstępach czasu wydaje kolejne odsłony swoich serii. Zazwyczaj przyczynia się to do wtórności  i zbyt małej ilość zmian i oryginalnych rozwiązań. Najbardziej obrywało się serii Assassin’s Creed, której kolejne części przez wiele lat ukazywały się co roku. W końcu francuskie studio postanowiło zrobić sobie dłuższą przerwę i gracze musieli czekać na zeszłoroczne Assassin’s Creed Origins dwa lata. To zaowocowało znacznym odświeżeniem serii i pójściem w stronę gier RPG. Na tegoroczną edycję Ubi jednak nie kazało graczom czekać dwóch lat i Assassin’s Creed Odyssey zadebiutowało dokładnie rok po wyprawie do starożytnego Egiptu. Wielu graczy jednak nie wierzyło, że w tak krótkim okresie da się stworzyć pełnoprawną produkcję z otwartym światem,  a Odyssey miało być  jedynie kalką nałożoną na Origins.

Serge Hascoet, dyrektor kreatywny Ubisoftu, wyjawił w rozmowie z serwisem Game Informer, że dwie ostatnie odsłony serii o skrytobójcach powstawały równolegle. Assassin’s Creed Odyssey już rok temu było grywalne, a ostatnie dwanaście miesięcy, twórcy poświęcili na dopieszczenie projektu, powiększenie świata gry i wdrożenie kilku nowych rozwiązań, których zabrakło w Assassin’s Creed Origins.

W przyszłym roku nie zadebiutuje nowy Assassin’s Creed. Twórcy będą pracować nad dodatkami do Odyssey i oczywiście będą mieli sporo czasu  na przygotowanie kolejnej osłony popularnej serii. Taki system najwyraźniej sprawdza się najlepiej.

We use cookies to ensure that you have the best experience on our website. If you continue to use this site we assume that you accept this. Learn moreOK