Trzeci dodatek do Call of Duty: Black Ops 3, najlepiej sprzedającej się gry ósmej generacji już niedługo zadebiutuje na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jednak to właściciele sprzętu Sony będą mogli wypróbować Dziedzictwo jako pierwsi. DLC na PS4 będzie dostępne już od 12 lipca.
Mark Lamia, szef studia Treyarch nie kryje zadowolenia z nowego rozszerzenia:
Jedną z rzeczy, za które najbardziej kocham Treyarch, jest zespół, który po prostu prze do przodu. Dziedzictwo nie zdejmuje nogi z gazu, dając najbardziej intensywne przeżycia z Zombie, jak i również nowe mapy trybu dla wielu graczy, czy możliwości rozgrywki, które nasi gracze pokochają.
Call of Duty: Black Ops 3 – Dziedzictwo zawiera cztery nowe mapy trybu dla wielu graczy, których głównym założeniem będzie korzystanie z praw fizyki, siły bezwładności oraz płynnego poruszania się na całym świecie, włączając w to scenerie takie jak kriogeniczne więzienie, zatrzymana w czasie wioska Wikingów, arena walk ogromnych robotów czy też współczesna rekonstrukcja starożytnej, rzymskiej willi:
- Imperium: Treyarch zaadaptował oryginalny system poruszania się z Black Ops 3 do ulubionej mapy fanów Call of Duty: Black Ops 2 – Raid. Rekonstrukcja tej klasycznej, średniego rozmiaru planszy zawiera tutaj także autentyczną, rzymską willę „odtworzoną przez współczesnego, ekscentrycznego milionera”, gdzie struktura klasycznej mapy łączy się z nowymi mechanizmami poruszania się znanymi z Black Ops 3.
- Kriogen: Zlokalizowane daleko od brzegu Morza Martwego, odizolowane więzienie trzyma najbardziej niebezpiecznych złoczyńców w mroźnym odosobnieniu. Wieżyczki strażnicze trzymają wartę nad małą, okrągłą mapą, gdzie w szalonej walce wokół kriogenicznych rur trzeba będzie wykorzystywać szanse do wbiegania po ścianach i atakowania z góry niczego nie spodziewających się przeciwników.
- Berserk: Starożytni strażnicy z zapomnianej cywilizacji strzegą wejścia do wioski Berserk – osady Wikingów zatrzymanej w czasie. Gracze walczyć będą w zamieci śnieżnej o kontrolę nad mostem w samym sercu mapy, poruszając się po drewnianych budynkach, śmiertelnych skalnych uskokach oraz ciasnych przejściach.
- Rumble: Gracze walczyć będą pomiędzy największymi na świecie mechanicznymi wojownikami na Rumble, arenie potyczek gigantycznych robotów przy uciesze tłumów. Ta średniego rozmiaru mapa przenosi całą walkę na środek areny, gdzie trzeba wywalczyć sobie zwycięstwo poruszając się pomiędzy częściami mechów oraz elementami pirotechnicznymi.
Dziedzictwo przeniesie także graczy do alternatywnej wersji Związku Radzieckiego lat 40 – tych XX wieku. ojczyzny Nikolaja, Związku Radzieckiego w latach 40 tych, w jakże oczekiwanym, kolejnym rozdziale opowieści o Zombie, zapoczątkowanej w Origins – Gorod Krovi. Gracze stawią czoła masie zmechanizowanej zombie-piechoty i będą musieli uciec ogniowi z nieba, wydobywającemu się z paszczy smoka, wszystko to na ruinach Stalingradu. Gorod Krovi przyniesie najbardziej ekscytujące przeżycia związane z Zombie jak do tej pory, wypełnione nowymi rodzajami wrogów, zupełnie unikatowymi mechanizmami rozgrywki oraz epickimi rodzajami broni przeciwko nieumarłym.