Studio Madmind Studio ogłosiło dzisiaj wyniki sprzedaży gry Agony. Horror w wersji na PC rozszedł się w liczbie 100 tys. kopii, a wersje konsolowe osiągnęły wyniki 60 tys. Jest to całkiem przyzwoity rezultat jak na grę niezależną z niezbyt dobrą prasą po samej premierze. Twórcy jednak w ostatnich miesiącach ciężko pracowali nad poprawieniem jakości swojego produktu.
Dobry wynik sprzedaży sprawił, że producenta stać na finansowanie dwóch nadchodzących gier – Succubus i Paranoid oraz wsparcie techniczne dla obu wersji Agony.
Dzisiaj konsolowa edycja Agony otrzymała dużą aktualizację na PlayStation 4. Patch obecnie przechodzi proces certyfikacji i niebawem będzie dostępny także dla posiadaczy konsoli Xbox One.
Aktualizacja do konsolowej wersji Agony dodaje:
- Mapę świata i mini mapę
- Tryb Succubus i tryb Agony dostępne od początku
- Dodatkowe ustawienia i walki z bossami w trybie Agony
- Dodatkowe, osiem zakończeń gry
- Dodatkowe sceny i dialogi
- Bardziej rozbudowany samouczek
- Liczne poprawki AI
- Liczne poprawki wykrywania kolizji
- Liczne poprawki techniczne
- Oświetlenie wolumetryczne
- Poprawiona jakość tekstur
- Ulepszone modele
- Poprawiony wygląd i funkcjonalność głównego menu
- Nowy tryb Hard
- Nowe łamigłówki
- Nowe zagrożenie środowiskowe – pułapki
- Nowe i zmodyfikowane ścieżki wyboru dla gracza
- Nowe typy wrogów
- Nowa opcja walki, która pozwala podpalić przeciwników
- Nowe utwory w ścieżce dźwiękowej gry