Call of Duty: Black Ops 3 to najbardziej kasowa premiera 2015 roku w przemyśle rozrywkowym. W ciągu zaledwie trzech pierwszych dni od premiery produkcja studia Treyarch zarobiła na całym świecie ponad pół miliarda dolarów. Od stycznia nie dokonała tego, żadna inna gra, produkcja filmowa czy płyta.
Gracze z niesamowitym entuzjazmem rzucili się na półki sklepowe i przystąpili do gry. Zaangażowanie fanów jest godne podziwy i udowadnia jak wielką popularnością cieszy się na całym świecie seria Call of Duty. W ciągu zaledwie trzech dni zdążyli oni spędzić ponad 75 milionów godzin online, a sprzedaż wydań cyfrowych prawie dwukrotnie się zwiększyła w porównaniu do odsłony ubiegłorocznej.
Call of Duty: Black Ops 3 ustanowiło również nowy rekord PlayStation 4. Otóż zostało ono dotąd najchętniej kupowaną produkcją w pierwszym dniu dostępności. Adam Boyes, wiceprezes działu relacji z wydawcami i deweloperami firmy Sony Computer Entertainment America skomentował to w sposób następujący:
Podtrzymujemy to, co mówiliśmy na początku, że PlayStation jest najlepszą platformą do gry w Call of Duty, a ta rekordowa premiera to potwierdza. Premiera Black Ops III jest jak na razie największym tego typu wydarzeniem w tym roku, a społeczność PlayStation Nation jest gotowa. Jesteśmy dumni, mogąc nazywać PlayStation domem Call of Duty, i z przyjemnością zapewnimy tej społeczności jako pierwszej zestawy map w ramach zawartości do pobrania.
A pomyśleć, że gdy zapowiedziano Call of Duty: Black Ops 3, wielu marudziło, że akcja nie jest osadzona w realiach II wojny światowej.